Ormingeringen

Det är sån himla fin grann-vänskap här där jag bor. I porten mitt emot bor chippen och tanita.
Inatt satt vi uppe till 1 och tittade på hockey och efter det bara pratade och lyssnade på musik, i pyjamas! sen vandrade jag, tess och Kibba hit. Haha Kibba har till o med lämnat en tandborste här nu!
Spontant och så mysigt igår.
Då ska man inte glömma att tessan,sandra,mackan & richard bor inom 20 meter också...

Imorgonkväll är det grilltävling. tjejerna mot killarna!!! Hur vi nu ska avgöra vems mat som är godast när ingen kommer ge sig...
På lördag ska jag åka runt i kibbas båt och i båten brevid kommer Tessan, tess och richard åka Richards båt...haha vilken grannfest!

Livet är så mycket lättare när det är sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0