girls girls girls

läste en krönika om elakheten bland oss tjejer. Hur mycket vi igentligen sårar varandra, hugger varann i ryggen.
Snackar skit för att sedan bli bästisar.
Vi sårar varandra på ett sätt som män aldrig skulle göra, vi ger varandra som det stog i krönikan, ärr för livet.

Jag var med om detta nyss. En bekant skrev en helt öppen status på facebook om mig, En helt osann sådan! Jag hörde genast av mig och frågade vad fan som var felet, sekunderna efter var statusen borta.
Hon tyckte mitt betende var typsnittet för tjejer och ville numera bara umgås med killkompisar.
Ifredags firade vi en tjejkompis och när jag kommer till klubben sitter hon vid kalasbordet, jag väljer givetvis ett annat bord och kalasbordet byter dit, likaså denna tjej. Hon sätter sig till o med brevid mig?!
Jag är helt ärlig och förklarar för henne att jag tycker hon är en...Uppmärksamhets-ho*a! Hon bryter ihop i tårar och det rörde mig faktiskt inte i ryggen. (Nej, hon fick inte uppmärksamhet då. TACK O LOV)
hon gjorde detta mot sig själv, hon ville ha uppmärksamhet på någon annans bekostnad.
DET om något är väldigt typiskt tjejer, rätta mig om jag har fel?!

Puss sötnosar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0