What to dooooo?!

Idag gick min vän ut officiellt med att hon är gravid, grattis Linn & Mauri!!!

Mitt eget liv är ett jäkla ekorrhjul, samma sak dag ut och dag in. Varje helg liknar den andra.
Vart tog min impulsivitet vägen? Som den gången jag och Katie stack till buss-stationen i Barcelona och 8 timmar senare klev vi av i San Sebastian, utan boende klockan 6 på morgonen...
Fixade vinterkläder i Barcelona och stack till Andorra för skidåkning...
Bokade en resa till Barcelona efter 10 glas vin och 2 veckor senare var jag där med 2 vänner.
Åka till olympiapoolen efter en natt ute och klättra över stängslet och hoppa i poolen och ha utsikt över hela Barcelona.

Vad gör man som är impulsivt när man lämnat dessa år och ska vara vuxen? Jag kan inte komma på en enda sak jag har gjort eller kan göra...

Nu ska jag åka till ett stall och rida, det kallar jag inte impulsivitet. Mer kanske en kul sak att göra bara för att...

Det måste hända något, annars kommer jag förvändlas till en bitter kärring och jag som inte ens hunnit fylla 24 än!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0