Fredderolloooooo

Saknar min Lille fredrik. Ja, givetvis Alexander, August & Willhelm (Spanska prinsarna)
Fredrik och jag fick ju en såndär underbar kontakt eftersom första halvåret var det bara vi. Alexander i skolan och de andra två nykläckta/ej tillverkad ;)

Våra förmiddagar i parken, stressen med barnvagen när vi lämnade Alexander i skolan, allt bus & skoj...Så fint när du började säga vissa ord. Vissa på Svenska och andra på Katalanska. Du charmade ALLA med dina stora ögon, folket i grönsaksaffären ÄLSKADE dig.
När vi sågs i sverige efter en lång tid borta från varann kom du springandes i kalsongerna och ett par gummistövlar och ropade ANNA SVÄÄÄÄÄÄÄRD...
Mitt hjärta har aldrig vart så stressat som när vi tappade bort dig på Sigtuna julmarknad, Efter några minuter stog du där mitt på gatan och var ledsen.

I påsk kommer du till Sverige. jag kommer få en smärre chock, min lillplutt är 5 år nu.
Och givetvis dina älskade fina, underbara syskon. Jag ska pussa & krama på er...

Massa bus hade vi vid poolen på Polo-klubben i Barcelona


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0