3

Tänker igenom mig helg.
Fredag = Middag & film med Tessan & Mogge + Sandra & Mackan.
Lördag= fika & Promenad med Sebba & Elin och deras barn. Sedan middag & övernattning hos Helena & Alex.
Söndag= Häng hela dagen med Sebba & Elin + barnen....

Ser ni mönstret?
Om inte, JAG HAR VARIT MED PAR HELA HELGEN...Ska jag alltid vara tredje hjulet?

Ibland läser man om folk som går med i sekter mm för att de är vilsna. Exakt så känner jag mig, vilsen och på jakt efter något...(Och nej, jag ska inte gå med i nån sekt) Men för första gången kan jag förstå folk som faller för något, behöver något/någon.

Nu väntar en vecka med massa sjukhusbesök och skit.
Allt har sin mening sägs det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0