=)

karneval & syrrans student inom ett par dagar.

En enda lång fest alltså...
Karnevalen var 92382390384 gånger galnare i år, dagarna bara flöt ihop i varann eftersom man var med varann non stop hela helgen...galet kul och galet arg på mig själv blev jag! Har återigen tabbat mig..
karnevalen verkar sumpa en del för mig...men men!

Ebbas student var lysande. hon var så fin och den var sån fin stämning!
Flaket var dunderkul, jisses vad vi skakade rumpa...tills vårt flak och de framför blev avslänga, och HELT ärligt utan anledning...De sa att burkar hade kastats, men jag vet att det inte hände...det är företagen som gör så för att de tjänar massvis med pengar eftersom studenterna får böter..SÅ ELAKT!

Nåja, kroatien om 3 dagar..G A L E T!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0