2011

Det är 2011, wuhu...
Nyår var helt okej, middagen var super och människorna var glada.
Jag och sandra shakade loss som bara den. Vi rökte cigarr och drack för mycket.
Men jisses så roligt - Pyttans kille från wales satt och smygfotade mig och sandra, han fick sin rätta bild av den svenska tjejen antagligen...Vilda till musik!

Finns så sjuka saker att berätta från kvällen, men det tål inte allas ögon.
jag fick helt enligt tradition min 12-slagskyss och det är det viktigaste :)


Jag & Sandra startade dans genast efter middagen


PUSS

Kommentarer
Postat av: C-J

Sött =) Vem fick du 12-slagskyssen av? =) =) Annars så har jag svårt att komma på nån finare kyss än vid 12-slaget =)

2011-09-12 @ 23:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0