uppmärksamhet?

Förra veckan spelade jag biljard med vänner och plötsligt kommer vår magsjuke vän in. Jag påpekar att det inte är OK alls och att varken jag eller någon annan vill ha magsjuka...Han vänder klacken i en bitter min och går, jag ringer, jag mailar...inget svar!
Nu vill han inte vara i samma rum som mig ens längre, han påstår att han inte orkar med mina humörssvängningar...Det roliga i detta är att vi ALDRIG har bråkat..ALDRIG! vi är 4 st som umgås mycket och vi bråkar aldrig!
Han är pajasen i gänget och den som får mest uppmärksamhet, utan tvekan!
det är den enda anledningen jag kan komma fram till eftersom jag de senaste veckorna har fått (ofrivilligt) mycket uppmärksamhet...Jag har kommit över mina extrema behov av bekräftelse, jag håller mig helst lite på kanten!

Så...Är det uppmärksamheten som är boven? Mitt sätt att be honom lämna lokalen? Eller mina humörssvängningar (som finns, men aldrig emot honom)..

LESS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0