tralallalalaa

Ok, för att min sista vecka som sjukskriven ska gå fort har jag ett projekt: LÄGENHETEN!
nu ska allt sorteras och all skit som jag hållt fast vid ska BORT! Massa växter ska köpas, mina smålampor ska upp, den svarta grejen i badrummet ska väck och istället ska badrummet dekoreras med den nyinköpta vågen, huuua...Jag köpte även en liten musikgrej igår som är Orange, så tittar jag mig omkring och märker att min lägenhet går i vitt och orange, har jag inte insett förns nu.

På fredag ska jag solduscha, ååååh. prestigen inför festen på lördag är enorm. Alla gamla goingar ska dit och man kan inte komma som den blekfis man är...man får ju inte vara den som gått ner sig mest!

så, låt veckan springa förbi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0