Kärlek

Idag är jag helt fylld av kärlek - konstigt nog.
Jag känner mig pigg och glad!

för även om det finns mycket skit runt om mig så är det fina övervägande. Hur fint mina vänner har tagit hand om mig i veckan.
Och hur stolt jag är över mig själv som inte har tappat stoltheten och ringt dumma samtal.
Jag gav barnen världens bamsekram var innan jag slutade idag, och sa till allihopa att jag var kär i dom, hahah. De är så fina och jag vill aldrig mer tappa tålamod med er.

Philip ringde förut och såg till att jag håller mig lugn ikväll. Han sa att han inte är min BFF utan min BB - big brother som kommer hålla koll på mig!
För jag har fasiken de bästa omkring mig ändå, helt otroliga är ni.

Nu ska jag på bebisfika med mammor. Jag är den enda utan barn men jag slår vad om att det är jag som kommer hålla låda på SaltsjöBus :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0