Monday

Helgen flög förbi.
lördagen var helt underbar, gud så kul vi hade. ALLA var där kändes det som och alla var glada!
Jag har tom träningsvärk i benen av all dans!!!
Ronny var så glad när han fick presenterna och var så himla tacksam, så fin!
givetvis avslutades natten med efterfest hos Emil.
För att sen vakna morgonen efter av en Hansson som tog partypåsen under armen och skulle på derby, medans jag och 9 andra hade söndagsbrunch hos Mackan. (som vanligt intog jag genast soffan med ett täcke och somnade)
Idag har jag som vanligt en hemsk festångest. och istället för att sätta orimliga krav på mig själv så kom tessan på en bra sak - Jag får endast festa på födelsedagar och högtider. LYSANDE!!!

Här är en bild från augusti - älskar den, ser så glatt ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0