Pressbyrån VIP

För ca en månad sen blåste pressbyrån mig, jag skulle köpa ett måndadskort.
Betalade och gick glatt ifrån butiken, sen märker jag att jag hade fått ett gammalt kort som snart skulle gå ut!!!
Och smart som jag är så hade jag slängt kvittot, men jag gick givetvis dit och var förbannad och blev näst intill utslängd av en skrikande butikschef...
Sen åkte jag dit med Mamma som är lite lugnare än mig, hon förklarade det hela men givetvis kunde inget göras utan kvittot...
kortet var inte ens köpt i den butiken (Alla butiker har olika nummer så står på kortet). Så  expiditen gav ju mig sitt gamla och tog mitt nya.

Sen dess när jag kommer in tar butikschefen över kassan direkt när det är min tur och om han inte är där så är dom övertrevliga och är väldigt noga med att fråga om jag vill ha kvitto...
Så nu är jag där nästan varje dag och handlar och tittar extremt noga på kvittot framför dom innan jag går...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0