skitdag.

Går jag och lägger mig ledsen/förbannad så är det idag bevisat att det blir morgonens fortsatta beteende.
Gud så less jag var imorse, illamående och bara pissed...

Det finns en enda bra grej med denna cirkus. det är att en av mina absoluta närmsta ALDRIG kommer ha rätten att säga att jag stressar med saker...ALDRIG! Vill jag bli gravid efter 1 vecka med nästkommande pojkvän så har jag fullt stöd, skitbra! vill jag förlova mig efter 2 veckor är det helt okej! Vill jag flytta ihop efter 3 veckor är det helt okej! Vill jag gifta mig efter 4 veckor är det okej! fan vad bra...


För att vakna upp på rätt sida imorgon så ska jag klockan 17 gå och fixa naglar och efter det äta middag med Della!
Lysande :)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Vet att du vet bättre än så Anna.

ILY. Pappa

2010-06-29 @ 19:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0