Fjuttboll

Nu har jag haft en killkväll med min vän elin, Dvs fotbollstittande. Lite besvikelse eftersom inget av lagen hade en snygg kille. Men vi stog ut och såg hela matchen!
Sen är det ju så att Elin är gravid...Med tvillingar! Och jag är så glad för hennes skull, så himla fin mage!!! Vi satt och kikade på tvillingvagnar.
Och jag skiter i om folk tycker jag stressar. Jag vill inget annat än att ha barn! jag vill också sitta och kika på vagnar, babygym mm...
Vissa har som mål att nå en hög karriär mm innan de tänker på familj.
Men eftersom jag har hittat det jag vill jobba med hela livet så har jag fan all rätt att börja tänka på annat.

Elin färgade även mitt hår, så nu är jag äntligen mörkhårig istället för rödhårig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0