uääck!

Fullt ös. Och det klarar inte min unga kropp av tydligen!

Fredagen var bara MYS. Och lördagen rivstartade med frukost innehållande en varisn shot, DET väckte kroppen (läs magen). Sen vart det lite vila för att starta festen runt 14. jisses!
sen vart det en helnatt! Innehållande efterfest och allt sådant! jag tappade bort mina hemmanycklar (MYCKET opassande att det hände just den natten).
Upp efter 6 timmars sömn och var med Elin, Sebba och bebisarna heeela dagen.
Sen TOTALdecka i Mammas soffa...

Och idag har jag bara vart illamående och seg. Ska hoppa ner i badet snart och sen tror jag faktiskt jag hoppar i säng!
Skönt med 15-dag idag.
Nu blir det SOVA SOVA SOVA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0