söndag

Alltså.
Ni vet de där pirret i magen som är så härligt. Kan man verkligen ha det för någon man inte känner?
Man är så nyfiken och vill bara att just den personen ska höra av sig. och när den gör det sitter man och flinar för sig själv!
i det stadiet är jag nu. Och det har verkligen sin charm men fyfan ändå!

Och länge leve hemmakvällar. Jag mår som en prinsessa, mer än vad jag kan säga om mina vänner som jag nyss fikade med. Haha stackarna!

Nu laddar jag för nästa helg. Det blir djurönäset med jobbet mellan fre-lör och en satans utgång på lördag så Mogge, Kimpa och Mikko ska spela skivor!

Puss!

Kommentarer
Postat av: karolin

visste att det inte skulle hålla ;-)

2010-08-23 @ 17:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0