fallla fel

Jag lagade just mig själv en falaffel och ett stekt ägg klockan halv 3 på natten. Smaskig mix jag nog aldrig kunnat föreställa mig annars. Va på en sick show ikväll. Wavves spelade och några andra galna band! Jag har aldrig haft så kul i en moshpit någonsin! Gryymt.

Väl hemma möts jag av en never seen so drunk boyfriend before. Han lagade grilled cheese åt sig själv och sen låg han halvsovandes på sängen och bad om mer mat så jag stekte lite kött och gav han en wrap haha.. usch. men han åt. sen somnade han bums som en liten baby. Nu är den min tur att slokna, tack!

Godnatt säger vitlöken
/T

Kommentarer
Postat av: Natalie

Haha! Vilket bra inlägg! :)

Hoppas du sover gott gumman!

2009-09-24 @ 14:53:37
URL: http://natteli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0