Älskart

Vilken skillnad.
För en vecka sedan var jag redo att slänga in handduken och ruttna i sängen.
Sen fick jag jobbet och är fylld med lycka och lättnad.
Jag skulle kunna babbla på om mitt jobb hur länge som helst, men det kanske inte intressear er så himla mycket!
Hur som, jag har alltid sagt att jag ska jobba med barn och den känslan är nu ännu starkare.
Jag har världens bästa jobb och jag längtar redan till imorgon då det är dags för jobb igen.
Kanslan att längta efter ett jobb har inte många, men jag har. SÅDESÅ!!!

Idag kommer Mathilda till Sthlm, och innan hon återvänder till Göteborg på¨söndag så ska vi ha en smashing helg.
Norrlänningen Toivonen kommer imorgon med finlandsbåten (Hon har redan fylleringt 2 gånger).
Och Paula ska med och skaka imorgon.
Sicken Barcelonahelg.


Kommentarer
Postat av: Far

Underbart Min Älskling!!!!!!

2009-09-17 @ 20:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0