Älskade torsdagsmorgon!

Får man lov att klaga en sekund? Tack.

Jag drömmer förjävligt om nätterna.
Jag missade bussen precis, och bor man i skogen så får man snällt vänta en timme tills nästa.
Jag vill inte vänta, jag vill komma till gymmet nu.
Anledningen till att jag vill komma till gymmet är för att jag vill få det överstökat.
Sen ska jag på arbetsinterjuv på en thailändsk restaurang.
Jag ska göra mig bästa, men HALLÅ. Jag kan ju inte ett ord på menyn.

Mamma & Ebba har legat hemma med flunsan hela veckan, och man märker att alla tre börjar bli lagom rastlösa.
Vi har snällt hållt oss på olika våningar idag.

Nä, ljuspunken för dagen är väll häng med Liza efter intejuvn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0