1

Inatt åker Emmi och Nataly tillbaka till det ack så fina Barcelona.
De ska dansa sig svettiga på Nasty, dricka sig glada på Crapy och slå volter på Pigs & Diamonds.
Äta kycklingvingar på DosTrece.
Dricka väldens godaste Cafe con leche på DosTrece.
Dricka Estrella efter Estrella på Macba.

Om prick en månad är det min tur.
Om prick en månad landar jag i världens bästa stad.
Jag älskar Barcelona.
Och då är det min tur att göra allt det underbara som Emmi Och Naty har framför sig kommande vecka.

1 Månad kvar, sen är det min och Ebbas tur.
Fy för i helvete vad jag längtar.


Kommentarer
Postat av: ems and naty

alsking! Vi tog flyget inatt och har inte sovit en blund, men pigga och krya har vi iallafall hunnit med att ata frukost pa dos trece, hangt pa macba och druckit just det, estrella! :) Promenerat vid kajen, atit pa MOUZ (jakla va gott!!) solen har skinit hela dagen och imorgon blir de stranden for full rulle. Vi ska faktiskt ga och lagga oss sa vi ar extra pigga till nasty imorgon! Det ar sa underbart har och snart ar de eran tur ocksa! hoppas du har de bra sa snackar vi rejalt senare!! Pussar fran oss!

2009-09-27 @ 18:50:09
Postat av: malin

hur lange stannar ni? ar det en mandag ni kommer?

sa kuuuuul!

PUSS

2009-09-28 @ 15:42:04
URL: http://heymalin.blogg.se/
Postat av: T

MOUZ!!! mums

2009-10-03 @ 21:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0