Olika.

Grattis till mig, det går fint på jobbet så jag blir kvar.
Nu blir det till att plugga till barnskötare på distans, för att jag vill jobba med barn finns det absolut INGEN tvekan om.

Och nu när allt känns ute ur världen så blir dom vackrare än någonsin.
Jag älskar min ohyggligt förnedrande tur.

MEN ett plus till.
Shopping, nya skor. 2 par.
Jeans, hatar skiten men nu är det kallt.
1 Kofta..Eller 3, tur att syster och jag gillar samma kläder. Likadana plagg, 3 olika färger.
Det fick följa med hem igår.

Ihelgen ska jag shoppa Täckbyxor, TÄCKBYXOR.
Och 2 jackor.
Jag som är så svart/grå/vit kommer bli en färgklick, vänta ska ni få se :)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Grattis Min Anna, du har hittat rätt och det känns så bra, så glad för din skull.

Kram Pappa

2009-10-09 @ 09:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0