Lyckat!

Sammanfatta dagen igar:

1.Irrade runt utanfor Barcelona och letade efter den stora labyrinten, hittade labyrinten och virrade runt i labyrinten!

2. nar vi promenerade pa Ramblan blev jag indragen i en show med dansande killar, lutade mig framat och dom voltade over mig...

3. MAT MAT MAT och aterigen MAT, vi bestallade in sa mycket tapas att vi hamnade i akut Matkoma.

4. Sprang ner till catalunya for att se pa alla miljoner manniskor som firade att Barcelona vann Spanska cupen, och det var sjukt haftigt.
Om det var sa igar, hur ska da staden blir om Barca vinner La liga (Spanska ligan) OCH Champions Leauge?!

Idag ar det forst jobb!
Sen ska vi  pa Zoo och sen ata pa min favoritrestaurangen Carpe Diem!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: karolin

Anna, OBS! barcelona har inte vunnit än! meeeeen troligtvis gör dom det ;-)

2009-05-14 @ 17:59:33
URL: http://heartattackandwine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0