plugg

Jag funderar pa att ta upp det har med spanskaplugg igen, det var ju trots allt sen ett ar sen jag slutade pa min forra kurs.
Och visst, jag bor i Spanien...MEN, jag jobbar pa ett svenskt foretag, bor med mina svenska tjejkompisar.
Visst kan jag forsta mycket med talandet gar mer och mer at pipskogen.
Visst, jag kunde ha pratat spanska med mina spansktalande vanner, men nu ar det engelska som har gallt...

SA, nu funderar jag pa att ta tag i detta igen genom att borja pa en kurs i en bokhandel for 80 euro i manaden...
da pluggar man 4 timmar i veckan sa det at ju verkligen ett toppenpris...


Sa snart kanske jag sitter i en liten bokhandel och pluggar upp min spanska igen.
Idag ar det fredag / jag avskyr mitt jobb och ikvall ar det filmkvall som galler...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0