Jag maste skriva om er igen.

jag maste aterigen aterkomma till mina fina vanner Teresia och Caroline.

Jag forstar inte varfor, men jag ar i desperat behov av att prata med er...
Jag vet att ni lyssnar och tar in det man sager, ni svarar med kloka ord och ni lyssnar pa allt man sager.
hjalper, stottar och far mig alltid att skratta.
Jag skulle kunna sitta och lyssna pa er i flera timmar i strack, dricka Teresias latte och Carros vin.
Proppa i oss naturgodis och ata fiskgrytan som alltid aterkommer pa vara middagar!

Ibland kanns det som om jag bara ska lyssna, och sjalv prata med en vagg...
Jag behover er!

Teresia, om du aker hem snart sa satter jag mig pa forsta basta flygplan hem sa jag far vara med er samtidigt!


Ikvall ska jag pa Barcelonas handbollsmatch med nagra vanner!
Mycket kul.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0