Gnista

Ok kara ni...
Gnistan ar tillbaka!

Filmkvall var ju planerat igar, men icke.
Alls var Malin Blondie Samuelsson ar tillbaka sa efter jobbet vart det ol pa transcombaren.
Vidare till vara kara grannar pa en brakforfest och sen hade jag den roligaste kvallen nagonsin pa Nasty.
Vidare pa efterfest hos vara grannar, och dar pa golvet vaknade jag aven upp imorse...
Vi ar ju tre lagenheter i vart hus dar det bara bor svenskar, vilket ar jatteroligt och skont!
Nara hem nar man inte orkar att ta sig till sin egna lagenhet!

iiiiooooh vad jag hade kuuul igar.
For min gnista ar tillbaka tjaaallalala tjallaaa...

Mathilda haller for ovrigt pa att exprimentra.
Afroman next kanske...

Man mar som man fortjanar idag. Och att jobba denna dag kanns illa...mycket illa!
Ikvall blir det chill eftersom jag ska vara med mina sma prinsar imorgonbitti med Emmi...

PUSS!

Kommentarer
Postat av: elin

vilken gnista ar tillbka?! party gnistan eller menar du .......gnistan? HAHAHAH.. Jag tror matilda kommer att en ryss kanske blir nasta..

2009-03-17 @ 19:32:39
URL: http://hitskapengarnaskickas.blogg.se/
Postat av: karolin

ihhhhh PUSSS PÅ DIN PARTYGNISTA! min är lost, på fredag ska jag till estocolmo, ska hälsa från dig!

2009-03-17 @ 23:17:25
URL: http://ourlastdaysaschildren.blogspot.com
Postat av: karolin

men vafan är det för jävla snuskdiet då? ät riktig mat o gå ut o gå istället. varför tror du jag gått upp 4937594354 kilo? KANSKE FÖR ATT JAG GICK PÅ NÅN JÄVLA DIET SOM INTE FUNKAR LÅNGSIKTIGT! i tell you!



jag veeet så jävla tråkigt här. ska bli narre o åka bort en sväng. jag bokar en biljett när jag fått jobb, i promise! just nu är det dock lika tyst som i graven på jobbfronten. men det ska väl ordnas förhoppningsvis?! :-)



Pusss påre min sköna

2009-03-18 @ 18:19:48
URL: http://ourlastdaysaschildren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0