Flytt

Det sägs ju allt har har ett slut.
Då har jag ett slut idag, och det känns piss. Jag har nyss vaknat upp för sista gången på Norrholmsvägen - huset som jag har bott i hela mitt liv.
Allt känns jobbigt eftersom det här är  mitt hem, och i det nya huset kommer jag aldrig känns mig hemma och kanske inte heller riktigt välkommen.
När jag väl flyttar tillbaka till Sverige är det ju såklart inte meningen att jag ska bo hemma hos Mamma & Hans, men innan jag har hittat eget kommer det vara nödvändigt.

Det nya huset är väldigt stort, med en stor trädgård, båtbrygga, badplats och i ett naturfint område.
Och jag hoppas att Mamma & Ebba kommer finna sig snabbt i huset...
Nästa gång jag är på besök så bor ni i kummelnäs...

Nä, nu är jag så himla ledsen och tom.
Dags att packa det sista och gör allt för sista gången här hemma.
Jag Vill Inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0