Shopping och kanske ett missat flygplan.

Denna eviga sömnbrist, trots ledighet!
Inatt kunde jag inte sova pga min mörkrädsla, alla andra tjejer var på opium och dansade medans jag låg hemma och darrade.
Vid 6 kom dom hem och först då kunde man få lite mer sömn.
Upp klockan 10 för shopping.
Och vad sägs om 2 tunikor, 1 par skor, solglasögon, 2 hårband, underkläder, 1 väska för endast 55 euro?!
Hur ska detta gå när jag endast får flytta hem med 20 kilo?

Annars sitter jag hemma och håller alla mina tummar för Mathilda som glömde plånboken i lägenheten när hon var påväg till flygplatsen, jag mötte henne springandes på gatan mot flygbussen, svettig och bara skrek "Jag kommer missa flygplanet" och sprang vidare...
Eftersom hon ska hem och gå på hultsfred så hoppas jag sannerligen hon inte missar planet, men vi får väl se...Hon kanske klampar in här snart i ren förtvivlan...

Kommentarer
Postat av: mathilda

Haha! det var det värsta jag varit med om! men jag lyckades hinna med i alla fall! Kom fram 5 min innan gaten stängde! Saknar dig min lilla socker topp. Hoppas att du har det kalas i Barcelona.. PUSSSSSSS MIN ÄLSKLING

2009-07-05 @ 20:23:28
URL: http://tildalifestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0