Day 1

Nu är jag här i Sverige, i Malmö!
Vet inte riktigt hur det känns, men första dygnet har vart toppen!

När jag kom hem till Pappa vid 12 igårkväll vantade farmor och farfar på oss här, de stog redo med goda mackor och kaffe och jag ska inte ens nämna mängderna mjölk jag hinkade i mig!!!
Idag cyklade vi in och shoppade nödvändigt smink och en ny biothermkräm till mig eftersom smarta Anna glömde det i Barcelona, HIIIGH FIIIVE!!!
Sen vart det en fika på lilla torg med Pappi och Cladde!
För att sen äta en supergod middag på restaurang, vi åt fondue med massa olika såser, JÄVLAR VAD GOTT!
Och sen mötte jag upp Jalle, Alex, Simon och Carin (Alla de lärde jag känna i Barcelona)! Meningen var en öl på en pub men slutade med förfest hos nån...Och där kom skillnaden mot Barcelona, Alla killar hade skjorta med uppvikt krage och 1000000 ton vax i håret, vi rutinerade Barca-bor skillde sig från mängden.

OCH BÄSTA - Imorgonbitti kommer min bästade Mathilda till Malmö!
Hon flyttade hem från Barcelona 1 vecka innan mig och nu ses vi igen i Sverig, weho! Hon kommer hit från göteborg halv 10 imorgonbitti!
Då ska vi ligga vid pappas väns pool och bada, sen äta grillat med Pappa och hans vänner..Och sen möta Simon och Jalle och dricka vin på stranden...
VILKEN TOPPENDAG!

Pusspuss
(Saknar er alla i Barcelona)

Kommentarer
Postat av: T

Valkommen hem till svealand gumman! Hoppas du har det mysigt med pappsen! Halsa honom fran mig! pusssa

2009-08-03 @ 19:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0