grabbiga pojkar

Här sitter jag i sängen och glor på tre grabbar, min pojkvänn included, som dricker öl och spelar skate2. Inget annat kan komma i deras väg. Dom är i deras egna bubblor. Då och då påminner en liten sportklocka i deras hjärna att Montreal-Toronto matchen spelas och reklamen är nog över. Så då byts det snabbt och så snart det är break igen slås playstationet på igen. The cherry on the cake är också att just nu är det 3-1 till toronto vilket gör att deras humör inte är på topp och svordommar i franska, engelska och polska flyger fram och tillbaka i rummet. Dom är så söta men så GRABBIGA som dom kan bli! Men jag trivs verkligen i deras närvaro.

Ikvälla hade vi jätte mysig middag jag, JP's mamma, JP och Mark. Vi åt musslor med sallad och pommes. Samt drack en massor av öl och vin! Är så mätt, så mätt!

I affären idag va jag så sugen på Coronas så jag köpte mig ett tolvpack haha, men så klart va grabbarna snabba på att dricka hälften av dom. Nog lika bra det, skulle väl rulla runt och omkring annars.

Anyways, imorgon är det jobb igen efter två dagar ledigt..

Hoppas ni haft en bra helg söta ni!

/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0