Jag Kommer Sakna Er!

Om 2 dagar aker jag ifran Barcelona...i 3 hela veckor, har jag nagonsin varit ifran Barcelona sa lang tid under de senaste 1 1/5 aret?
Jag langtar efter denna semestern, men har samtidigt ALDRIG haft en san stor klump i magen over att aka ivag, konstig kansla i magen.
Nar jag kommer tillbaka sa har Karolin och Malin S flyttat hem till Sverige igen, och andra Malin kommer jag inte ha sett pa 1 1/5 manad eftersom hon ar hemma pa besok i Sverige i detta nu.
Jag ar valdigt ledsen over arr 2 av mina sambos inte ar kvar nar jag kommer tillbaka, speciellt efter vara senaste veckor :) HOHO...
ALSKADE SAMBOS - JAG KOMMER SAKNA IHJAL MIG EFTER ER.



KAROLIN OCH MALIN, KOM OCH HALSA PA OSS SNART:


Nu ska jag ha underbara tre veckor med sol, bad, hotellfrukost, familj och vanner!

Men forst en hejdundrande festhelg i Barcelona!


Kommentarer
Postat av: karolin

jag kommer sakna dig med :-((((((

2009-02-13 @ 14:17:54
URL: http://barcelonaliving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0