39,5 grader

Ligger hemma totalt utslagen. Skulle ha jobbat idag men pang, igår kväll efter trevlig middag hos mamma så kom det bara. Feber, hosta och ont i halsen. Har sovit mest hela dagen, men nu är jag vaken och ligger och tycker synd om mig själv. Skulle ju ha träffat A idag. Eller blivit överraskad rättare sagt. Tur att du är här snart igen, har redan planerat in att vi ska ses då. Då kanske det till och med börjar bli lite vår här, hoppas! Vill sitta ute och drick god kaffe och goda drinkar och inte ha tjocka kläder, vill va barbent å ha solbrillor... Men trekafét är ju borta så vart ska vi sitta hela sommaren är ett mysterium. Vi får hitta nå nytt och bättre, äsch det löser sig, bara vi är tillsammas!




Love
C

Kommentarer
Postat av: elin

Ring sa fort du ser det har! viktigt! PUSS

2009-02-17 @ 18:24:39
URL: http://hitskapengarnaskickas.blogg.se/
Postat av: T

Vi får leta efter ett nytt ställe! Fridays drinkarna får vi itne glömma iaf! dom har vi ju fortfarande! :)

vilken söt bild!

pussss

2009-02-17 @ 18:47:15
Postat av: Anna

jadå, vi hittar ett nytt ställe...

fast först och främst måste vi vara pa samma ställe snart.

Jag skulle offra min lilltå för att fa vara med er samtidigt...

barcelona har många fina fik... ;)

2009-02-18 @ 00:28:47
Postat av: T

åå jag saknar er

2009-02-23 @ 04:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0