Topp!

Jag umgås med mina vänner. Det skrattas, dansas, kramas, fikas, shoppas och pratas.
Jag har mycket familjetid, vi njuter på altanen med vin och kortspel.
Imorgon ska jag + familj + Carro på grönan. Det ska åkas, ätas, skrattas och springas mellan karuseller.
På onsdag styr jag och Becca mot Göteborg, dags för besök hos Mathilda.
Då hoppas jag på massa livliga upptåg.
Vi ska gå på liseberg, dansa tills solen går upp och då promenerar vi i morgonsolen. Jag älskar västkusten!
Kanske tar vi oss en tur till Smögen? Vi tar dagen som den kommer och har det bra.
Sen fyller jag år, och det firas med familj/vänner på Mosebacke.

Allt känns förjävla bra just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0