Sunday

Nu jäklar mina vänner.
Den största anledningen till att jag flyttade hem till Sverige har ju festandet, jag levde helt fel och fick bara ångest.
Men har jag festat mindre se jag kom hem till Sverige? Nej.

Imorgon är det dags, gymkortet köps och inget mer supande för mig på ett tag nu!

Annars har jag en toppensöndag, jag har precis avnjutit en god middag med familjen.
Massa tända ljus och mys.
Tyvär mys på avstånd, både Mamma & Ebba ligger hemma med influensan. Smittade av storesyrran, sjysst!
Håll tummarna för att Jag och Hans klarar oss undan...
Men lite mysigt är det, jag kokar te till lille mammsingen och lagade middagen och låg och höll Mammas hand i sängen hela eftermiddagen.

På tisdag kommer Pappa till sthlm och det är veckans bästa, absolut!

Jag har nog världens bästa familj.
Söndagsmys och söndagssvammel.
Nu ska jag springa upp till de andra och mysa.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0