LUGN OCH RO!

Helt solo ikväll, Mathilda har återvänt till Göteborg efter en mysig dag i solen!

Och jag verkligen njuter, Pappa är ute och svirar vilket betyder att jag bara behöver sitta här helt tyst, med mitt glas mjölk, en tv, en data och lite paranoia över spöken!
Men för första gången på 2 år är det tyst och lugnt. tyst och lugnt med ett glas mjölk, jag kommer dricka ihjäl mig på mjölk!
Mjölk ska inte ungdomar i 20-25 årsåldern dricka, men det ger jag blankaste fan i!

Jag hör inga packisar, ingen knackar på min dörr, ingen ringer på porttelefonen, inga englskmän som pratar vägg i vägg med mitt sovrum!

Nä, Sverige har hitills behandlat mig väl.

(farmor och farfar har lagat kålpudding hela dagen idag, som jag givetsvis kommer avnjuta imorgon. Jag har nog världens bästa farmor & farfar)

Nu ska jag dricka mjölk!


Kommentarer
Postat av: C

Hihi snart ses vi!

2009-08-02 @ 16:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0