Livet är en fest

Dagens bedrifter:
Suttit på balkongen och njutit av sommarens sista värmande strålar

Kollat på gamla repriser

Målat naglarna

Kollat igenom alla bloggar jag har på datan

Klippt sönder ett par strumpbyxor

Druckit kaffe

Funderat på att rensa garderoben

Kollat på mer tv

Flätat håret


Ja roligare än så är det inte att ligga hemma. Speciellt inte när man vet vad ens vänner har för sig, Teresia ska iväg och surfa i Hamptons hela helgen, Anna är ute och seglar i skärgården och Natalie är och dyker i Thailand. Men jag är ju glad för deras skull (inte alls bitter)!

Tror iallafall att kvällen bjuder på lite grillning. Det blir trevligt, måste se lite folk innan jag blir tokig på att ligga inne! Måste börja styra upp mig själv lite, blir nog inte så avancerat. Släpper ut flätan och drar på mig dom nya avklippta leo strumpisarna och jag är fit for fight!

Trevlig fredag mina sötnosar

Love
C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0