helg

Under de senaste 6-7 åren har John stått för de absolut roligaste festerna.
Gårkvällen skulle bli en lugn historia på hans altan, startar man en lugn kväll med jägershottar?
Hur som, kvällen var helt underbar med mina pojkar!
Och som vanligt sov alla kvar, denna gången hittade Camilla sin kära pojkvän (John) däckad på golvet, och när vi andra åkte hem låg han fortfarande sovandes som en bebis på golvet.
Det första jag fick höra på morgonen var klagomål från min sängkamrat, jag hade snarkat så att väggarna skakade! Andra klagomålet på för kort tid. Varför snarkar man när man är full?

Fan vad jag skriver osammanhängade! Trött och sliten.
Nu väntar en heldag med Carro imorgon, sen heldag med familjen på tisdag då vi ska åka ut med båten på dagen och gå på gröna Lund på kvällen!
Sen åker vi ääääntligen till Göteborg på onsdag!

Nä, nu ska jag spela chicago med Mamma & Hans!

Kommentarer
Postat av: Natalie

Saknar redan!! ='(

2009-08-09 @ 23:41:35
URL: http://natteli.blogg.se/
Postat av: Lina

En vanlig kväll hos John då. Någon gång ska man ju bara lyckas komma där ifrån nykter :P

2009-08-10 @ 00:06:11
URL: http://wallewallin.sharemyplaylists.com
Postat av: Anonym

NATTA - Jag saknar dig redan också, igeeen. Nu sitter du uppe i flygplanet :(



Lina - Vi kommer ALDRIG lyckas med nykterkväll hos John!

2009-08-10 @ 19:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0