Fobi

Min fobi håller seriöst på att ta kål på mig, jag blöder konstant på benen och har rivmärket lite var och här.
Min fobi går inte riktigt att förklara, den enda som riktigt förstår vad jag menar är Mamma.
Men kort och gott har jag fobi för att få Små täta hål på kroppen.
Jag kan inte se getingbon eller kastuller där ris har kokats.
Ni vet de där små vita vassa sakerna på stenar i havet?! Inatt fick jag panik över sådanna, att jag hade sånna Tätt inpå varandra i klumpar på olika ställen på kroppen.
När jag ser saker som enligt mig passar in på min fobi får jag kli över hela kroppen och vill bara gå ur min egen hud!
Den värsta tänkbara är att jag skulle få dessa klumpar som små små små perfekta runda ringar tätt inpå varandra som små gropar i huden.
Kan ni förstå lite vad jag menar?

Denna fobi har jag haft väldigt länge.
Men nu börjar den bli extremt jäkla irriterande...

/A

Kommentarer
Postat av: karolin

alltså jag tror vi har samma, eller på ett ungefär. det finns en spegel hemma hos min mormor&morfar som jag inte kan kolla på för jag tycker den är så jävla äcklig. den är gammal och har märken med små hål på. så jävla hemsk är den!!

2009-08-26 @ 16:15:14
URL: http://heartattackandwine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0