double marshmallows

Igar kvall kom jag hem fran att spenderat tva underbart mysiga dagar i Rawdon (upnorth). Alex familj har en sommarstuga dar. Jatte mysig liten by med berg och skogar och ja landet helt enkelt. 
Mandagen spenderade vi pa stranden. Vi paddlade kajak, sen simmade fram och tillbaka over sjon. Kanndes som en himla nyttigt traningspass! Sen hade vi mysmiddag med hennes foraldrar pa uteterassen. Mot kvallen gjorde vi en fin brasa pa utegarden och drack vin och njot av livet! Senare pa natten runt 12 slaget betamde sig jag coh Alex for att ta en promenad i skogen i det kolsvarta morkret! Vi hade med oss en ficklampa i size av ett fram-ljus pa en bil och vandringsstavar. Vi sag ut som tva idioter i vara joggingskor med nördstickorna i hogsta hugg! Det kanndes som vi mitt i ett blairwich project, mitt i skogen jagade av allt mojligt vidrigt laskigt! Vi gick sa snabbt ibland av radsla att nagon skulle hoppa fram bakom trad elelr buskar och borj jaga oss.. Vilket saklart itne hande men jag har itne varit sa radd pa lange! Vi tillochmed inövade en forsvars attack med vara vandrarpinnar och den feta ficklampan. Alex skulle sla till dom med sticken sen dramma till med ficklampan, efter kom min "haja!-spark" och en snurr och sen bam! min pinne skulle ga ratt i magen pa den som skulle anfalla oss!

Val tillbaka till campet i behall, satte vi upp en ny eld, med hjalp av ved vi hade plovkat i dne laskiga skogen. Vi ick till en rejal brasa och bestamde oss for att grilla marshmallows. Vi hade alla olika slags recept, golden, crispy, crispycrispy, double marshmallow. endel va sa goda att vi satt och bara yuuum yumm och utrycke att det va dom basta marshmallowsen vi nagonsin atit. Och nu vill jag bara tillagga att det va fan inte igar jag at marshmallows senast, utan sakert 5 ar sen! Kunde itne fatta det sjalv, dar satt jag och trock marshmallows och det va sa mumsigt. Men nar vi insag att vi hade 4 kvar i en pase som va nyoppnad den kvallen borjade vi ma lite halvilla och magontet borjade krypa fram. For att sammanstalla det hela delade jag och alex pa en hel pase marshmallows! doublemarshmallows = gott!


        

Degn darpa sov vi halva dagen och degade framfor en film, Thelma and Louise. Sa jakla bra den filmen. Kladerna, musiken och viktigast av allt en never seen so sexy before Brad Pitt! Han ar sa ung och stilig och snygg och vacker och perfekt i den filmen. I jeansskjorta, jeans cowboyhatt och mmmm vilken kropp!
Sen hajkade vi upp ett berg och sen simmade vi over sjon igen, for att kanna att vi brant av nagra av dom dar marshmallows calorierna vi satt i oss! Pa kvallen begav vi oss tillbaka till Montreal och vi gick och sag pa bio!

Nu ska jag aka till stranden med Annick, hon kommer och hamtar mig om 5 minuter och jag ar inte ens halvvags redo. Ville bara dela med mig om min lilla resa till Rawdon.

Saknar er tjejor! 
/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0