AUGUSTI 2009 JEEEEEEY!

Alltså, denna sommar kan kanske räknas som den bästa någonsin.

Efter att jag sa upp mig från jobbet på Transcom så hade jag ledigt i Barclona i över 1 månad, Behöver jag säga att det var grymt underbart???

Sen kom jag hit till Skåne, har umgåtts med min kära Pappa, Mathilda kom hit, öl med Jalle & Simon...Sen kom Torun och hennes döttrar = Shopping, sol & bad!

Detta är nu planerat under Augusti:

7 = Hem till Sthlm, Möta upp min fining Carro direkt för att senare på kvällen bege oss till Högmos kräftskiva.
8= Vinmys med Natalie & Carro
12=Roadtripp med Becca till GBG där vi ska hälsa på Mathilda! Gå på konserter och ha helt galet roligt tillsammans (förhoppningsvis får vi sällskap av Izmir)
17=Åter till Sthlm, Mathilda åker med oss tillbaka och njuter av Sthlm. Då ska vi även möta upp Blondie som är och hälsar på sin karl i Sthlm...
18= JAG 22 ÅR! Firas på en uteservering på söder med goda vänner (Självklart är det jag och min tvilling Daniel som drar ihop folk och låter oss firas)
22-23 = Ute på havet och seglar på Mohlins båt, sandhamn here we come.
26= Golfen med Lina och Madde, blir galet party!
29= Mohlins födelsedagsfst/hejdåfest (åker till Kanada och pluggar)

Sen kommer det ju bli massa utflykter med familjen och andra roliga saker.
Iiioooh vilken bra månad detta blir!!!

Kommentarer
Postat av: T

Vad mysigt det later!!

2009-08-06 @ 18:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0