22

Jaha, då är även jag 22 år!
Dagen var lugn. Vart massa vin med min tvilling Daniel och vänner!

Vad fick jag i födelsedagspresent då?
1. En resa till Barcelona i oktober.
2.Underkläder.
3.Massa presentkort
4. Skinnjacka
5. Diverse klädesplagg
6. Jag ska gå och få fotvård med min storasyster!

Becca var roligast, för två år sen i Barcelona hade hon köpt en jättegosig tjocktröja, aldrig kännt något i dess like och sen dess har jag tjatat om den...Igår blev den MIN eftersom hon känner att efter allt mitt tjat så skulle jag vara en bättre ägare till den, haha! Sen fick jag även 4 trisslotter av henne (vinst på 3 av dom) och en tidning.


Idag ska jag söka jobb!

Jag och Mimmi har storslagna planer på Thailand nästa vår, för att sen åka till Barcelona och spendera sommaren där.

Vad krävs då? Jo, PENGAR!

Jag måste ha ett jobb  nu nu nu nu nu nuuuuu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0