Ett inlägg om ingenting

Mitt huvud är delat.

Jag behöver min familj.
Mamma, Pappa & mina 2 fina systrar.
Jag vill krama er, pussa er och alltid ha er i min närhet.
Jag tänker på er flera gånger varje dag och hoppas att ni är lyckliga.


Idag har jag en förjävka baksmälla och kan inte lämna sängen.
Elin ligger och snusar här brevid mig, medans min huvudvärk stoppar mig ifrån sömn.
De andra tjejerna dunkar musik och ska snart till en bar och dricka mojitos på happy hour.
"jag tar en öl nu" - Malin för 1 sekund sen.
De orden fick mig att  kräkas.

Åh, kom och krama mig någon.
Jag vill till sverige på besök. Jag behöver min familj och mina älskade vänner.

Go natt!


Kommentarer
Postat av: T

jag vill kramas jag meeed!

2009-04-11 @ 09:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0