the time of my life

Okej, så igår va fucking insane! Premiär för J.Ps snowboardfilm i en klubb downtown Montreal. Det va säkert 800 pers som kom, många kom inte ens in för det va smockat! Det va så mycket folk, snowboarders mesta dels och alla andra i industrin, att det gick knappt att komma fram till barerna. Alla va så hypade och älskade filmen! Jag har nog aldrig haft så kul i mitt liv! Drack allt som kom i min väg, rom, drinkar, öl, vodka direkt ur flaskorna som gick runt hos alla. Det va seriöst helt galet! Tydligen så dansade jag med alla och klappade på folk och va allmänt lycklig och vän med varenda en. Haha jag blev intruduserad till JPs ex och vi betedde oss som bästa vänner.. inget jag har ett minne av. Jag trodde absolut att jag skulle spendera natten på toaletten men jag lyckades att itne må så pass dåligt. Så hela kvällen va helt enkelt bara lyckad!
Idag, dagen efter mår jag skit istället, men det va det värt! Vi käkade frukost buffé på resturang vid 3 tiden när vi hade vaknat. Nu ligger jag i sängen och planerar att inte röra mig längre än inanför husets dörrar.

Sen är jag så glad att A och C verkar så lyckliga. Barcelona is coming up för A och äntligen förflyttning i jobbet för C. Älskar er vänner.

Jag har massa annat och skriva men vi tar det sen, har ont i huvudet och känner mig för sliten för att skriva en roman just nu. 

Peace 
/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0