sunny sunday

Tänkte bara meddela att jag lever, om ni nu skulle tvivla. Har haft ett par sega dagar, förkyld typ. Så helgen har varit lugn och skön. Lite promenader i det härliga vädret och loppis idag. Jag lyckades faktiskt hitta några gobitar också, lägger upp bild på som senare. Så det va mys.
Imorgon väntar jobb igen. Sista veckan i Vällingby så det är väl bara att bita ihop. Bättre tider väntar! Tror det blir lite träning imorrn också, måste röra på fläsket.


Så här såg jag ut idag



Nu ska jag dricka upp mitt te innan det blir kallt och sen sova!

Love
C


Kommentarer
Postat av: Anonym

Härilgt det ser ut med en glad C i solsken. vad är det för jacka du har på bilden?

2008-09-29 @ 16:38:43
Postat av: C

Det är en tröja från MTWTFSS Weekday, super skön!

2008-09-29 @ 22:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0