Shades of honour

Imorgon är det partytime! Shades of honour va namnet och på bilderna från festen från förra året verkar alla bära coola shades. Men det verkar lite tacky att gå runt i brillor. Haha påminner mig om några år tillbaka då våra älskade uggleglasögen hängde med överallt. Måste bara slänga in ett litet fotografi som bevis.

Hur dålig bild som hellst på oss. Men jag skrattade så när jag såg den där fula typen i fokus. Kommer inte ens ihåg vad han heter.. stureplans h*ran. :)

Så nu undrar jag om jag ska dissa eller hissa ögonklädseln. Om jag nu vill ha med mig solbrillor, måste jag införskaffa mig ett par nya fina, coola på min shoppingrunda imorgon. Vi får väl se hur det blir helt enkelt. Jag har ju inte ens bestämt mig vad jag ska ha på mig. Något att gå ihop med mina nya mesh leggings kanske..

Nu vill jag bara tvätta bort sminket och krypa til kojs. Mysa med J.P, som inte verkar vara på topp humör idag, om jag får.

Peace
/T 

Kommentarer
Postat av: A

haha den Candykvällen...

2008-09-12 @ 09:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0