Kreativ.

Om prick två veckor är vi där - Måndagen den 13 Oktober. Helt sinnes!

Jag gissar på att vi sitter på balkongen och dricker öl och jag kommer upprepa denna meningen 40 gånger i rad:
"Fattar du att vi är här nu, åååh jag är så glad"
Sen dricker vi mer öl och går till Nasty Monday...Där svimmar Emmi när hon ser en vacker karl.

Sen igår har jag suttit och klippt, klistrat och Målat. Jag gör ett varsitt fotoalbum till Mamma & Pappa.
För ni är det finaste jag vet.
På hela vårt köksgolv ligger det en stor röd täckningsmatta, färger, kort, album, penslar, oljefärger, Limm, saxar...
You Name It.
Jag har såååå mycket kvar även om jag satt 6 timmar igår och 9 timmar idag.
Hua!

Imorgon bär det av till SÖS med min Dumma Dumma fot.
sen går jag och Emmi till Mammas jobb och fixar med passkopior och annat skojs inför resan.

Sov gott mina pärlor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0