Fiesta

Da var forsta festkvallen avklarad!
Jag, Leah och Sofia var pa City Hall. Det var en riktigt lyckad kvall!
En bekant till mig bjod oss pa shottar, och det var ju farligt, haha! Jag var karate efter ett tag! Och klockan halv sex bjuder en kille pa en drink som forlat eftersom han spillde sin over mig.
Mamma mia, drick inte drinkar halv sex pa morgonen...HUA!
Sen skulle jag ga `pa efterfest med en bekant, men slutade med att jag gick ivag med en annan bekant.
Och vilken apa....
Jag vet inte om det var for att jag inte ville gora dumheter eller om det var for att jag inte ville mysa till det med honom.
Men elak blev han och slangde ut mig halv 9 pa morgonen...A P A!

Nya tag ikvall...Vart ska man ga ikvall?
Elephant?

Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0