Changes

För det första: Carro & Teresia vart håller ni hus?


Igår fick jag reda på att vissa ändringar skett.
Barnen ska åka med på bröllop, vilket betyder att jag knappt kommer jobba i Barcelona...
Vilket är både på gott och ont, jag hinner träffa mina vänner och festa. Men jag kommer förlora med än vad jag tjänar på resan! Något jag inte vill just nu...
Först skulle jag bara gått ut på måndagen - Nasty monday! Men nu kommer jag festa både fredag & lördag! Och jag vill verkligen gå på nasty monday...åååh hoppas jag inte ska jobba innan mitt flyg hem går på tisdag.

Enligtt en säker källa är det City Hall som gäller både fredag & lördag. Nice...
Såhär såg det ut sist jag va på cityhall i Augusti, som ni ser ska jag nog dansa mindre (=svettas mindre) och kanske inte behöva den där packiölen utanför.


Nä, nu ska jag packa. Och klockan tre sätter jag mig på det otroligt roliga x2000 och åker mot Malmö.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0