Blä

Åh, igår vart det hemma fest med folket från den gamla goa högstadie tiden. Kan inte säga något ont alls om någon av dom, så himla härliga och snälla. (förutom när dm rotar fram en gammal skolkatalog och skrattar åt mig)

Alla vet ju att jag älskar älskar älskar att festa.
Men dagar som denna önskar jag att jag var nykterist. Jag är så bakis...Usha!
MEN, jag kom iväg till Gröna Lund imorse, vissa karuseller var inte snälla mot mitt huvud.
Mamma stog för det roligaste...När vi sitter lugnt oh fint i vikingaskeppet börjar Mamma skrika, men säger sen bara:
Man får skrika hur mycket man vill...
Skrika för sakens skull, om man vill de så.

Om 2 dagar börjar min semester, 1 jobbdag kvar....
Sen bär det av till Malmö i 2 dagar...Sen till B A R C E L O N A på torsdag.
Kommer bli helt underbart...Då har jag vissa herrar jag ska pussa sönder...
Älsklingar!

Carro & teresia???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0