Bcn

Jag njuter...
Jag har aldrig kant mig sahar hemma i Sverige som jag kanner mig har. Det ar bara helratt!!!

Igarkvall var jag pa middag med Malin, Johan och tva tjejer till. Var jattegott och jag inkasserade resans forsta Mojito!
Idag har jag varit i parken med barnen och sen glassat i poolen/solen. Hart liv?
Nu har jag hela lagenheten for mig sjalv, de andra ar i ett annat land. Mycket skont!
Sa snart kommer Malin hit, sa ska vi satta oss har nanstans och dricka ol och skvallra.
Synd att Malin flyttar hem i December, det ar en riktigt rolig och trevlig prick det.

Ikvall ska jag rocka rov med Leah. JEY!

Na, satta sig pa balkongen och lapa lite sol kanske?

Om 3 veckor ungefar sa BOR jag har igen. Jag och Emmi - kommer bli tokbra!

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

längtar tills vi gör det fina vännen. ems

2008-09-19 @ 23:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0