Stadsvandring i klackisar...

Va ett bra tag sedan jag skrev nu, måste bättra mig!
Vad har hänt den senaste tiden då? Tjaa, jag har jobbat som vanligt. Det känns helt okej att va i Sickla, saknar mina goingar i Vällingby dock, men dom finns ju kvar! Har jobbat två helger irad också så jag känner mig ganska död, men idag är jag i alla fall ledig!
Har varit inne i stan och åt en tidig lunch med Madeleine i härligt solsken på söder. Sen strosade vi runt ett tag och mötte upp Sofia innan jag åkte hem igen. Hade mina nya skor på mig och fy så ont jag har i mina fossingar nu, usch inte det smartaste valet med klackisar kanske men snyggt va det!
Nu ska jag slappa lite innan det är dags för träning senare ikväll, boxning tänkte vi köra.

Latte drickande på Skånegatan


Love
C

Update: Fy satan i gatan! Jag är helt slut nu, kommer inte kunna gå imorgon bara så ni vet...

Kommentarer
Postat av: madeleine

skoja inte. jag är död

2008-10-16 @ 21:51:42
URL: http://filthygorgeous.webblogg.se/
Postat av: T

va fin du är. mysig tröja det där ser ut som

2008-10-17 @ 17:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0